Streekdierentehuis Louterbloemen, Dordrecht

11 bezoekers hebben een review geplaatst en 3 personen hebben een stem uitgebracht voor Streekdierentehuis Louterbloemen.

Opbrengsten uit Pension komen ten goede aan de Asieldieren

Streekdierentehuis Louterbloemen

Celsiusstraat 8
3316 AC Dordrecht
Zuid-Holland, Nederland

Telefoon: +31 (0)78-6137902


Javascript moet aanstaan om dit e-mailadres te kunnen lezen



Soorten dieren: Honden, Katten, Konijnen, Knaagdieren, Vogels
Service: Wassalon, Trimsalon, Dagopvang, Asiel, Gecertificeerd door dierenbescherming

Openingstijden:


Maandag t/m vrijdag:
11.00 - 16.00

Zaterdag:
12.00 - 16.00

Zon- en feestdagen:
15.00 - 16.00

Reviews:

Totaal aantal reviews:
11
Gemiddelde score:
7.6
Algemene Indruk:
7.7
Klantvriendelijkheid:
7.8
Diervriendelijkheid:
7.9
Indruk binnenverblijf:
7.6
Indruk buitenverblijf:
7.3
Hygiëne‎:
8.0
Ligging:
7.9
Prijs/Kwaliteit:
8.0
Plaats een review

1.9
Algemene Indruk:2.7
Klantvriendelijkheid:1.0
Diervriendelijkheid:1.0
Indruk binnenverblijf:2.8
Indruk buitenverblijf:2.8
Hygiëne‎:1.8
Prijs/Kwaliteit:1.0

Review geplaatst door

, Periode: Februari 2019
anoniem
Louterbloemen.

Afgelopen 2 dagen dinsdag 5 februari t/m donderdag 7 februari 2019 hebben wij onze 2 honden in het “pension” van Louterbloemen laten verblijven, terwijl de bedoeling eigenlijk was t/m vrijdag 8 februari 2019.
We zijn zeker niet te spreken over de gang van zaken over het ontvangst en het verblijf in Louterbloemen.

Maandag 4 februari 2019 belde ik naar Louterbloemen of er nog pension plaatsen waren voor onze 2 honden, een medewerkster vertelde mij dat ze nog plaatsen vrij hadden en ze vroeg of ik het reserveringsformulier online wilde invullen zodat dan alle gegevens van de honden bekend waren.
Ik bevestigde dat ik dit zou doen. Vervolgens heb ik direct het online formulier ingevuld, waarna ik vrijwel direct een bevestiging kreeg van de reservering. Alleen de reservering was voor 1 hond. Hierop heb ik direct teruggemaild dat de reservering niet helemaal niet goed ging. Hierop kreeg ik antwoord per email terug dat het een foutje was en er zou een nieuwe reservering gestuurd worden.
Vervolgens kreeg ik inderdaad per email een nieuwe reservering alleen dit was een reservering voor de andere hond.
Dit heb ik maar verder zo gelaten, maar had wel een onbehagelijk gevoel dat dit niet helemaal klopte.

Dinsdag 5 februari brachten we volgens plan onze 2 hondjes naar Louterbloemen. Toen we hier aan kwamen begon de ellende. We moesten ruim een half uur wachten, omdat de medewerker die ons te woord zou moeten staan niet met de computer overweg kon. Er werd alleen gezegd dat Louterbloemen een nieuw computersysteem hadden en dat zij niet goed wist hoe ze hier mee moest werken. Dat is uiteindelijk niet ons probleem dachten we.
De medewerkster heeft na diverse pogingen uit eindelijk even hulp gevraagd aan een collega. Ook deze kwam niet echt vriendelijk over. Nadat de eerste medewerkster meerdere vragen had over het invoeren van de gegevens, wat eigenlijk vreemd is omdat wij het al online moesten doorgeven, liet de tweede medewerker al snel de eerste medewerker weer alleen. Hierdoor duurde alles nog langer.

Tijdens het wachten gaven wij nog informatie door over onze honden, maar er werd niet eens op gekeken of antwoord gegeven.
We hebben nu al een onbehagelijk gevoel en hadden niet echt het vertrouwen dat we onze honden gerust achter konden laten. We moesten wel 4 x de namen en de kleur van de honden noemen, dit geeft ook niet echt vertrouwen.
We moesten direct het totale bedrag van de pension periode afrekenen.
Ineens stond de medewerker naast ons en bleek dat we met haar mee moesten lopen. Zonder dat er een woord werd gewisseld. Dus we keken erg verbaasd.
Er werd niets uitgelegd over de werkwijze, waar de honden verblijven, leeftijd, naar de wensen en gewoonten gevraagd. Totaal niets.

Er werd zelfs verbaasd gekeken door de medewerkster toen we aan gaven dat 1 hond niet los kon lopen en dat de andere hond niet vriendelijk is naar andere honden.
Maar er werd verder niet gepraat. De medewerkster gaf non-verbaal aan dat het haar niet echt leek te schelen dat onze honden kwam logeren.
Het hok werd opengegooid en wat waren wij blij dat we de mandjes en speeltjes van onze honden hadden meegenomen. Er was zelfs tijdens het telefonisch contact niet vermeld dat we mandjes mee moesten nemen.

Nadat het hok was gesloten liepen we naar voren en weer werd er nog niets gezegd.
Dus vroegen wij of het zo in orde was en dat er geen enkele informatie verteld werd. Hierop reageerde de medewerkster op een cynische toon, wat willen jullie weten?
Dus heb ik gevraagd hoe het verder gaat en werd het erg beknopt aan ons verteld.
Met een rot gevoel lieten wij onze hondjes bij Louterbloemen achter.
We hebben bij de intake zelfs 2 x aangegeven dat onze hondjes voor het pension kwamen en niet voor het asiel. Hierop werd er ook geen antwoord gegeven. Hierdoor kregen we een erg naar gevoel.

Woensdag 6 februari heb ik na een onrustige nacht gebeld van ons vakantieadres omdat wij nog steeds geen fijn gevoel hadden. Er werd ons verteld dat ze angstig waren, maar wel gegeten hadden.
Na dit telefoontje gingen bij ons de bellen rinkelen en hebben we besloten om toch maar te proberen om een fijne dag te hebben.
Wat niet echt lukte omdat we steeds aan onze hondjes moesten denken en aan het gevoel dat we hadden dat wij en onze honden niet welkom voelden.

Vandaag donderdag 7 februari 2019 hebben we onze vakantie eerder afgebroken omdat we nog steeds geen goed gevoel hadden over de verzorging van onze honden.
Bij aankomst werd ons gevoel bevestigd. We werden heel koel ontvangen en er werd door de medewerkster gezegd dat alles al betaald was en verder werd er ook niet gevraagd wat de reden was dat we de hondjes eerder kwamen halen helemaal niets.
Een andere medewerkster zat te spelen met haar telefoon en te whats appen. Er werd niet eens opgekeken.
Het bedrag van het verblijf werd niets eens teruggeven wat teveel gerekend is.
Ook nu werd er nauwelijks iets tegen ons gezegd. Ze bleven maar naar de computer kijken.
Toen we de honden uit hun hok haalden, waren zij erg blij. Ze stonken erg naar de urine en hebben het waarschijnlijk zo beroerd gehad dat ze bij thuiskomst heel veel gedronken hadden.
Zelfs de zonodig medicatie stond boven op het hok zodat iedereen erbij kon.
We hadden de hondjes in 1 hok geplaatst maar bij het ophalen was het tussen luik open en stond in iedere hok een mandje die wij hadden meegenomen. Hebben ze apart geslapen of geplaatst? Erg vreemd.
We hebben de indruk gekregen dat zoals wij werden ontvangen en te woord zijn gestaan dat er ook zo met onze honden is omgegaan.

Wij raden dan ook zeker Louterbloemen bij niemand aan!!!
In het verleden heeft Louterbloemen zich ook niet aan hun woord gehouden naar ons, waardoor 2 honden van ons niet op de juiste manier en volgens afspraak bij andere mensen geplaatst zijn.
We dachten dat het inmiddels wel verbeterd zou zijn, maar helaas.
Was deze review nuttig? +3

9.4
Algemene Indruk:9.5
Klantvriendelijkheid:9.5
Diervriendelijkheid:9.6
Indruk binnenverblijf:9.7
Indruk buitenverblijf:9.5
Hygiëne‎:9.6
Ligging:8.4
Prijs/Kwaliteit:9.7

Review geplaatst door

, Periode: Januari 2017
anoniem
Vriendelijk asiel voor mens en dier. Behulpzaam en doen veel aan dierenwelzijn en werken met jongeren met beperking. Doen alles om een dier weer op te knappen en een baas te bezorgen.
Was deze review nuttig? -1

9.8
Algemene Indruk:9.9
Klantvriendelijkheid:9.8
Diervriendelijkheid:9.9
Indruk binnenverblijf:10.0
Indruk buitenverblijf:9.9
Hygiëne‎:10.0
Ligging:8.8
Prijs/Kwaliteit:9.9

Review geplaatst door

, Periode: Mei 2016
anoniem
Louterbloemen geeft dier en mens een kans en doet dat professioneel op basis van langjarige ervaring en gecertificeerde vakbekwaamheid en dat voor een laag tarief dat ze ook nog eens voor de asieldieren bestemmen. Fijn adres waar we onze dieren met vertrouwen achterlaten.
Was deze review nuttig? +1

9.8
Algemene Indruk:9.5
Klantvriendelijkheid:9.5
Diervriendelijkheid:10.0
Indruk binnenverblijf:10.0
Indruk buitenverblijf:10.0
Hygiëne‎:10.0
Ligging:10.0
Prijs/Kwaliteit:9.7

Review geplaatst door

, Periode: Mei 2016
corry
Prima adres
Was deze review nuttig? +1

4.2
Algemene Indruk:5.2
Klantvriendelijkheid:7.6
Diervriendelijkheid:1.1
Indruk binnenverblijf:2.9
Indruk buitenverblijf:1.8
Hygiëne‎:7.7
Ligging:3.2

Review geplaatst door

, Periode: December 2015
Nicolet
Vandaag onze kat opgehaald. Hij was bijna bewusteloos, ik weet niet wat voor medicijnen hij gekregen heeft maar het is niet normaal hoe hij zich nu gedraagd. Hij kwijlt uit de mond, de ogen zijn bijna gesloten, hij slaapt de hele tijd. Ik ben zo boos. Wij hebben gevraagd of hij medicijnen gekregen heeft maar ja, de aantwoord was "nee" wat anders...
Hij is zo mager, ik weet niet of de katten daar iets te eten krijgen.

Ik raad helemaal niet aan om huisdieren naar deze plek te brengen.
Was deze review nuttig? +4

9.9
Algemene Indruk:9.9
Klantvriendelijkheid:9.9
Diervriendelijkheid:9.9
Indruk binnenverblijf:10.0
Indruk buitenverblijf:10.0
Hygiëne‎:10.0
Ligging:9.7
Prijs/Kwaliteit:10.0

Review geplaatst door

, Periode: Maart 2015
corry
De opbrengst uit het pension gebruikt het Dierentehuis Dordrecht voor de opvang en verzorging van asieldieren.
Het Dierentehuis bestaat al heel lang. Zeer ervaren team medewerkers. Soepele en klantvriendelijke organisatie.
Tweemaal per week controle door dierenarts, zijn erkend
door de landelijke Dierenbescherming. Ook opvang voor de
gemeente Dordrecht en omliggende gemeenten. Een echte
aanrader. oel uw voordeel en help tegelijk een zwerfdier.
Was deze review nuttig? 0
Plaats een review
Om spam en laster tegen te gaan is het alleen mogelijk om een review te plaatsen als je bent ingelogd.

Klik hier om in te loggen »

Zijn de gegevens van dit pension niet correct? Of heb je aanvullingen?

Ben jij de eigenaar van dit pension?

Andere pensions in de buurt van Dordrecht