De eigenaar Bram maakt op ons een onprofessionele indruk aangezien hij beloftes niet na komt.
Vanwege de door de Rijksoverheid getroffen maatregelen omtrent het Coronavirus waren wij gedwongen ons weekendje weg te annuleren waardoor onze hond niet meer naar de hondenpension hoefde. Er was op dat moment al een reservering staande bij de Torenhoeve te Biddinghuizen. Ik stuurde een mailtje waarin ik aangaf en uitlegde dat ik de aanmelding wou annuleren en de reden van annulering. Ik vroeg vriendelijk mijn borg terug.
Ik kreeg hierop redelijk snel reactie op een zeer klantonvriendelijke / geïrriteerde manier. Maar anderzijds werd mij dan wel weer beloofd bij wijze van uitzondering het bedrag terug te storten op mijn rekening.
Na deze mail heb ik nooit meer iets vernomen van de Torenhoeve en is enige betaling altijd uitgebleven.
Zeer apart, als het al in de voorwaarden staat, geef dan geen toezegging/belofte in de mail aan je klant.
Voor ons dus iets om onze hond daar zeker nooit te plaatsen. En nee het gaat mij niet om de € 14,- hoor, want waarschijnlijk hebben hun die € 14,- op dit moment harder nodig dan wij. Maar beloof het dan gewoon niet, reageer op mails en wees klantvriendelijk.
Was deze review nuttig? 0
Om spam en laster tegen te gaan is het alleen mogelijk om een review te plaatsen als je bent ingelogd.