Dierenhotel 't Gooi, Eemnes

6 bezoekers hebben een review geplaatst en 9 personen hebben een stem uitgebracht voor Dierenhotel 't Gooi.

Dierenhotel 't Gooi

Goyergracht zuid 15
3755 MX Eemnes
Utrecht, Nederland

Telefoon: +31 (0)35-5389999


Javascript moet aanstaan om dit e-mailadres te kunnen lezen

Soorten dieren: Honden, Katten
Diversen: Lid van Dibevo

Openingstijden:


Maandag t/m zaterdag
09.00 - 11.30
13.00 - 17.00

Zondag en Feestdagen gesloten!

Reviews:

Totaal aantal reviews:
6
Gemiddelde score:
4.0
Algemene Indruk:
3.5
Klantvriendelijkheid:
3.0
Diervriendelijkheid:
3.0
Indruk binnenverblijf:
4.6
Indruk buitenverblijf:
4.9
Hygiëne‎:
5.2
Ligging:
5.8
Prijs/Kwaliteit:
2.5
Plaats een review

9.5
Algemene Indruk:9.9
Klantvriendelijkheid:9.8
Diervriendelijkheid:9.8
Indruk binnenverblijf:9.8
Indruk buitenverblijf:9.8
Hygiëne‎:9.8
Ligging:9.8
Prijs/Kwaliteit:7.5

Review geplaatst door

, Periode: Mei 2018
Runner
Na het lezen van vele reviews was ik een beetje huiverig of het wel goed zat hier. Veel negatieve recensies. Maar maakt je net druk onze Lizzy heeft er een week gezeten ivm de mei vakantie. Alles is goed gegaan onze Lizzy zag er goed uit helemaal geen tekenen van stress. Eigenaar was vriendelijk heeft een bepaalde houding maar maak je niet druk super vriendelijke man. Mensen met honden hebben vaak het gevoel dat niks goed is voor hun honden ze zijn heel kritisch. Maar mijn gevoel is gewoon super goed en ja de hond moet er aan wennen. Dat betekent natuurlijk niet dat ze hun best niet doen. Zo wij hebben het heel positief ervaren en Lizzy is weer lekker thuis.
Was deze review nuttig? +3

4.4
Algemene Indruk:3.0
Klantvriendelijkheid:4.0
Diervriendelijkheid:3.0
Indruk binnenverblijf:5.0
Indruk buitenverblijf:5.0
Hygiëne‎:5.0
Ligging:7.0
Prijs/Kwaliteit:3.0

Review geplaatst door

anoniem
Hier breng ik mijn kat dus nooit meer heen…

Op het eerste gezicht lijkt het allemaal prima. De katten komen echter hun kooi niet uit (schijnbaar alleen tijdens de schoonmaak van een kooi?). Toen ik hem bracht zat ie in de kooi en toen ik hem kwam halen nog steeds. Totaal geen aandacht voor de beestjes.

Mijn kat lag doodsbang met grote ogen te rillen op de kale plank in het hok. Het was een hele koude periode geweest en het verblijf was duidelijk ook steenkoud. Geen verwarming aan geweest blijkbaar.. dat zal de eigenaar wel te duur vinden?
Mijn kat is vervolgens dagenlang ziek geweest. Constant niesen en het eten overgeven. Daardoor ook flink afgevallen in slechts 1,5 week tijd.

Ik snap achteraf wel waarom er zelfs tijdens vakantietijd maar zo weinig katten aanwezig waren.

Absolute afrader!!
Was deze review nuttig? 0

2.3
Algemene Indruk:1.9
Klantvriendelijkheid:1.0
Diervriendelijkheid:1.1
Indruk binnenverblijf:4.0
Indruk buitenverblijf:4.0
Hygiëne‎:4.0
Ligging:1.1
Prijs/Kwaliteit:1.1

Review geplaatst door

, Periode: November
anoniem
Breng nimmer je kat hierheen!. Omdat wij voor een kortverblijf onze Olivier op een goed adres dachten onder te brengen is op een volstrekt debacle uitgelopen. Allereerst waren wij om ons moverende redenen een kwartier te laat met het brengen van Olivier en werden wij door een der mannelijke medewerkers op uiterst onplezierige wijze terechtgewezen. de mededeling "wij zijn eigenlijk gesloten" viel ons ten deel. Volkomen overrompeld door deze handelswijze hebben wij Olivier in een hok laten plaatsent en wij voorzagen de medewerker van voedsel voor Olivier inclusief het verzoek dit aan Olivier te geven.
Ten tweede, wat schertst onze verbazing bij het ophalen leek het wel of er een show werd opgevoerd, Olivier liep vrij rond (verbazingwekkend overigens dat er geen andere katten in het hotel of hoe het ook heten mag, waren). de spullen van Olivier lagen al klaar en van het meegegeven voedsel inclusief extra's was weinig aan Olivier gegeven, ergo alleen brokjes gegeven en verder niets. Vervolgens werd mij te verstaan gegeven dat ik Olivier bij de volgende maal, die er overigens nooit komt, moest laten castreren, een katertje van amper vier maanden?. schijnbaar weet de medewerker zoveel van dieren dat hij maar onzin uitkraamt. Van enige klantvriendelijkheid in welke vorm dan ook is bij deze medewerker niets te bespeuren, in mijn ogen een chagarijnig en onprettig persoon.
Inmiddels is Olivier gelukkig weer thuis, maar hij is totaal gestrest en in shock, wijkt geen moment van onze zijde en wenst en eist alleen maar aandacht. Wat is daar in hemelsnaam gebeurd? Aandacht heeft Olivier in ieder geval niet gekregen dat is meer dan duidelijk. Onprofessioneel personeel met alleen oog voor de euro's en verliezen daarbij het belang van het dier volledig uit het oog. Ik breng Olivier nog liever naar het asiel ( wat niet gebeurt, maar bij wijze van spreken) dan dat hij daar ooit nog een nacht zou moeten blijven, want daar weet men in ieder geval wat omgaan met dieren betekent. Tot slot moeilijk te vinden locatie en ga niet als het geregend heeft want de toerit zit vol met gaten en modder en een wasbeurt voor de auto is een extra ongevraagd cadeautje.
Was deze review nuttig? +2

3.7
Algemene Indruk:1.3
Klantvriendelijkheid:1.1
Diervriendelijkheid:1.2
Indruk binnenverblijf:6.1
Indruk buitenverblijf:2.3
Hygiëne‎:6.5
Ligging:9.5
Prijs/Kwaliteit:1.4

Review geplaatst door

, Periode: April 2016
Ann Bertrams
Dit pension ligt in een prachtige omgeving, maar daar heb je als hond niets aan want je mag er niet komen....Ik werd hier rondgeleid door de eigenaar; een stugge, onvriendelijk overkomende meneer die nogal met zichzelf is ingenomen. Het moet gezegd: de binnenverblijven en de keuken zien er keurig uit, alles netjes schoon. Het buitenverblijf idem dito, maar toen ik hem vroeg waar mijn hond zou worden uitgelaten werd me verteld dat hij zijn behoeften in het buitenverblijf moet doen. Geen weide waar hij lekker kan snuffelen, zijn behoeften kwijt kan en - ook super belangrijk - lekker kan spelen met zijn soortgenoten. Mijn hond doet zijn behoeften écht niet op tegels, tenzij de nood hoog is; het zo ver moeten laten komen, kan toch nooit de bedoeling zijn? Ik kan me niet voorstellen dat mijn hond hier een prettig verblijf zal kunnen krijgen en ik begrijp dan ook niet de heer Hanegraaf zijn pension het 4 sterren predikaat durft te geven, dat verdient dit pension m.i. niet. Ik heb mijn hond inmiddels laten logeren in een vijf sterren dierenhotel. Die mensen mogen die 5 sterren met trots vermelden op hun site, die weten namelijk wél hoe ze het hun 'gasten' naar de zin kunnen maken. Als ik weet dat mijn hond het goed heeft, dan heb ik het ook naar mijn zin.
Was deze review nuttig? +13

2.4
Algemene Indruk:4.3
Klantvriendelijkheid:1.5
Diervriendelijkheid:2.4
Indruk binnenverblijf:1.9
Hygiëne‎:2.6
Ligging:2.5
Prijs/Kwaliteit:1.5

Review geplaatst door

, Periode: September 2016
anoniem
Wij hadden hier besproken voor onze hond voor 2 dagen. Omdat het pension vanuit Almere vrij lastig te vinden is i.v.m.diverse afslagen en A1 in omgekeerde volgorde weer rijden kwamen we tegen 11 uur aan met onze hond. Geen enkel begrip hiervoor maar een norse opmerking 'u weet dat wij al een half uur gesloten zijn?' Geen navraag naar het waarom , we hebben een uur in de rondte gereden! Op mijn vraag of de hond wel op een landje werd uitgelaten kreeg ik een beslist antwoord te horen : nee, op tegels want anders is het voor ons niet schoon te houden......?? Ik zei dat een hond in het algemeen zijn behoefte niet doet op tegels maar in gras of op landje, maar volgens de eigenaar was het zo dat " als ze echt moeten, doen ze het wél hoor!" Was even slikken....dit vroeg ik juist omdat de vorige keer mijn hond hevig moest bij ophalen ( wel 3x poepen!)
Bij afgeven van de hond merkten we hevige weerstand bij hem: hij wou niet mee en trok aan de lijn richting ons, daarbij smekend kijkend! Ons hart brak, want wij begrijpen onze hond! Dit was al een signaal! Daarom de volgende dag al vervroegd hem opgehaald....rekening: 44,50!
Waarom 3 hele dagen rekenen als hij maar 1 nachtje er verbleven heeft? Geen enkel gebaar of coulance...ik begrijp dat er gerekend was op 2 nachten, die had ik ook best willen betalen, maar om nou zó het onderste uit de kan te halen.....en 3 dagen te rekenen...
Onderweg weer uitgelaten, en ja hoor: 3 x poepen wederom en thuis 1 liter water drinken!! Ze krijgen daar dus hoogstwaarschijnlijk zeer weinig te drinken om de behoefte te onderdrukken! Tja, honden kunnen niet klagen. Ik raad dit pension dan ook hevig af!
Was deze review nuttig? +13

1.8
Algemene Indruk:0.5
Klantvriendelijkheid:0.5
Diervriendelijkheid:0.4
Indruk binnenverblijf:0.7
Indruk buitenverblijf:3.4
Hygiëne‎:3.5
Ligging:4.7
Prijs/Kwaliteit:0.7

Review geplaatst door

, Periode: Augustus 2013
anoniem
PAS OP, BRENG UW KAT HIER NIET NAARTOE!!
Ik bracht mijn vorige katten sinds jaren naar dit pension en was zeer tevreden. Twee jaar geleden is het pension in nieuwe handen overgegaan en vorig jaar heeft de nieuwe eigenaar het kattenverblijf verbouwd. Op het eerste gezicht ziet het er prima uit, ruim binnen- en buitenverblijf, maar nadat ik mijn nieuwe kat een in juli 2013 had weggebracht voor een verblijf van 3 weken, viel het me op dat op dat moment bijna alle katten in de kooien zaten opgesloten, waarin ze volgens de eigenaar alleen bij aankomst 1 a 2 dagen hoeven te verblijven totdat blijkt dat ze goed eten. Ook de buitenren was geheel leeg. Ik heb een kennis gevraagd om af en toe poolshoogte te gaan nemen omdat ik er geen goed gevoel bij had en wat bleek: de eigenaar sluit alle katten op in de individuele kooien en laat ze er per dag in kleine groepjes alleen maximaal 2 uurtjes uit als hij die kooien schoonmaakt! Volgens hem is dit niet tegen de regels en vinden katten het zelfs prettig omdat ze anders stress krijgen. Het lijkt mij vooral voor de eigenaar prettig, want dan hoeft hij geen grote ruimtes schoon te houden. Het gemeenschappelijke verblijf ziet er dan ook kraakhelder uit. Ik kan me echter niet voorstellen wat er prettig aan is voor een kat om 22 uur per dag opgesloten te zitten in een kleine ruimte met niet meer dan een plankje en een kattenbak. Zelfs een kussentje of een mandje in de kooien ontbreken. Het lijkt me zowel geestelijk als lichamelijk voor een dier niet goed! Ik heb mijn kat dan ook eerder weggehaald (geld was ik kwijt want de eigenaar vond dat hij niets verkeerds deed) en ga nooit meer naar dit "pension". Ook ontbreekt een airconditioning in het kattenverblijf zodat de katten bij hoge temperaturen in de zomer weg zitten te kwijnen in een klein hok. Een klacht bij Dibevo is onderweg. Als u van uw kat houdt, niet hierheen brengen! Dat iemand zich met deze handelwijze en bejegening van dieren "dierenhotel" durft te noemen, vind ik zeer schokkend.
Nog een minpunt, maar van minder belang: het pension is op zondag de gehele dag gesloten, zodat je je dier pas op maandag na een vakantie kan ophalen.
Was deze review nuttig? +13
Plaats een review
Om spam en laster tegen te gaan is het alleen mogelijk om een review te plaatsen als je bent ingelogd.

Klik hier om in te loggen »

Zijn de gegevens van dit pension niet correct? Of heb je aanvullingen?

Ben jij de eigenaar van dit pension?

Andere pensions in de buurt van Eemnes