Dierenhotel Marijke, Kamerik

46 bezoekers hebben een review geplaatst en 72 personen hebben een stem uitgebracht voor Dierenhotel Marijke.

Het enige vijf sterren dierenhotel in Nederland.

We nodigen u van harte uit om vrijblijvend ons hotel te komen bezichtigen. Voor openingstijden zie onze website.

Dierenhotel Marijke

Mijzijde 139
3471 GT Kamerik
Utrecht, Nederland

Telefoon: +31 (0)348-402194
KvK: 69096856


Javascript moet aanstaan om dit e-mailadres te kunnen lezen



Soorten dieren: Honden, Katten, Knaagdieren, Vogels
Service: Wassalon, Dagopvang
Diversen: Lid van Dibevo, Stichting Dierbaar, Aequor leerbedrijf

Openingstijden:


Maandag t/m zaterdag:
10.00 - 12.00
18.00 - 19.00

Op zon- en feestdagen zijn we natuurlijk aanwezig voor het verzorgen van onze gasten maar helaas gesloten voor de baasjes.

Reviews:

Totaal aantal reviews:
46
Gemiddelde score:
8.4
Algemene Indruk:
8.8
Klantvriendelijkheid:
8.5
Diervriendelijkheid:
8.5
Indruk binnenverblijf:
8.6
Indruk buitenverblijf:
8.5
Hygiëne‎:
8.6
Ligging:
8.6
Prijs/Kwaliteit:
8.5
Plaats een review

9.4
Algemene Indruk:10.0
Klantvriendelijkheid:10.0
Diervriendelijkheid:10.0
Indruk binnenverblijf:8.5
Indruk buitenverblijf:8.5
Ligging:10.0
Prijs/Kwaliteit:9.0

Review geplaatst door

, Periode: December 2018
Linda Duijts
Voor de eerste keer onze hond Tommy naar dierenhotel Marijke gebracht voor 2 dagen. Wat een prachtige binnenkomst. Heel mooi gelegen in het landelijke Kamerik. Het was best wel druk bij de receptie, maar de zeer vriendelijke receptioniste nam alle tijd om alles uit te leggen en te vragen. Na deze intake moesten we even buiten wachten op de begeleidster van Tommy. Deze nam hem mee naar het verblijf. Na 2 dagen Tommy weer opgehaald. De begeleidster nam de tijd om te vertellen hoe Tommy het had gehad en konden wij een vrolijke hond weer meenemen. Dierenhotel Marijke een echte aanrader. We hebben gelijk gereserveerd voor de zomervakantie. Dank jullie wel.
Reactie van Dierenhotel Marijke:
Goedemiddag Linda,
Fijn te lezen dat de eerste vakantie van lieve Tommy goed is bevallen. Bedankt voor uw uitgebreide review!
Met vriendelijke groet,
Team dierenhotel Marijke
Was deze review nuttig? +3

8.8
Algemene Indruk:8.7
Klantvriendelijkheid:9.1
Diervriendelijkheid:9.1
Indruk binnenverblijf:8.9
Indruk buitenverblijf:9.0
Hygiëne‎:9.2
Ligging:7.9
Prijs/Kwaliteit:8.1

Review geplaatst door

, Periode: Oktober 2018
fam Hovius
Onze hond (5 jaar) komt al een aantal jaren bij dierenhotel Marijke, naar volle tevredenheid. De eerste keer dat ik hem bracht (en ik het moeilijk vond om hem achter te laten) heeft de eigenaar mij het hondenverblijf laten zien. Het zag er keurig verzorgd uit, een ruim verblijf met een klein roedeltje waar ze de hele week in verblijven, zowel binnen als buiten. Het hele complex ziet er prachtig verzorgd uit. De ontvangst is altijd uiterst vriendelijk, zowel bij de receptie als de persoon die onze hond meeneemt naar zijn verblijf. Onze indruk is dat onze hond altijd goed wordt verzorgd, en dat erop gelet wordt dat hij in een roedel zit met honden waarbij hij zich op zijn gemak voelt. Uit wat verteld wordt over onze hond bij het ophalen, merk je dat er goed en liefdevol op hem is gelet. Ik hoop onze hond nog jaren bij dierenhotel Marijke te kunnen brengen!
Reactie van Dierenhotel Marijke:
Goedendag fam. Hovius,
Bedankt voor deze reactie en graag tot een volgende keer!
M.v.g. Dennis dierenhotel
Was deze review nuttig? +3

3.2
Algemene Indruk:3.6
Klantvriendelijkheid:1.6
Diervriendelijkheid:2.6
Indruk binnenverblijf:4.5
Indruk buitenverblijf:1.5
Hygiëne‎:4.5
Ligging:2.5
Prijs/Kwaliteit:4.9

Review geplaatst door

, Periode: Oktober 2018
Marcello Coglitore Loturco
Onze ervaringen over “Hotel Marijke, +++++ 5 sterren” ??!!
Helaas landden mijn vrouw en ik donderdag 11-oktober te laat van een vakantie van 8 dagen. Er was bij Transavia een vertraging van de vlucht door technische problemen van 5 uur. Mijn vrouw had een aantal WhatsApp gestuurd, 6 keer gebeld.. maar zonder antwoord..het is echt niet goed.
We mochten van ‘Dieren hotel Marijke” 5 Sterren??!!onze hond niet meer ophalen omdat wij 30 minuten te laat zouden zijn. Jammer is dat, want je hebt toch het liefst je hond zo snel mogelijk terug!.
Wat fijn zou zijn is wanneer er soms wat flexibeler omgegaan kan worden met ophaaltijden.

Hotel Marijke +++++Sterren??!!moet deze dingen leren!!!!

🔴.Toegankelijker en flexibeler zijn met de ophaaltijden!!!!

🔴.De contactgegevens moeten makkelijker te vinden zijn, dus ook op de website !!

🔴.Sneller reageren als een klant enkele WhatsApp stuurt en 6 keer moet bellen zonder antwoord te geven!!

🔴.vriendelijk te woord staan zonder irritatie!!

Wij zijn mijn vrouw en ik, gewoon beland op en slecht *****vijf stèren?? Dieren hotel, het is gewoon een lopende baan, waar kun je, als eigenaar veel geld verdienen zonder interesse en wensen te tonen van de honden eigenaren.
Marcello Loturco
Wij zijn dus echt niet helemaal tevreden over de gang van zaken bij Dieren hotel Marijke, het lijkt meer op lopende band werk waar je, als eigenaar veel geld kunt verdienen zonder voldoende rekening te houden en interesse te tonen naar de wensen van de honden eigenaren.
Marcello Loturco
Reactie van Dierenhotel Marijke:
Goedendag Marcello,

Opbouwende kritiek hebben we geen moeite mee maar hier kunnen we helaas weinig mee.
🔴. Ten eerste omdat u wel eerlijk moet blijven en had moeten schrijven dat u zeker een uur te laat zou zijn i.p.v. 30 minuten.
🔴 Zijn er van overtuigd dat we u altijd keurig te woord hebben gestaan.
🔴 Alle contactgegevens staan duidelijk op de website, zie: www.dierenhotelmarijke.nl/contactgegevens
🔴 We zijn ook flexibel geweest, enkele voorbeelden:
- We hadden eerst al met u afgesproken dat u een uur eerder dan de openingstijd kon komen en bijvoorbeeld een half uur te laat was ook geen probleem geweest maar het houdt ook een keertje op, onze vraag tot hoe laat we dan wel "flexibel" moeten zijn heeft u ons ook geen antwoord op gegeven.
- De extra dag i.v.m. later ophalen hebben we uit onszelf niet in rekening gebracht.
- We hebben toegestaan dat u ging voordringen bij de andere klanten in de receptie. (dit laatste was een beetje te flexibel en hebben we ook spijt van)
🔴 De telefonische bereikbaarheid kan inderdaad soms beter, toen u belde was het even druk in de receptie maar hebben u daarna gewoon terug gebeld.

Jammer dat Joep niet meer bij ons komt logeren want daar hebben we veel plezier mee gehad en Joep was ook happy en lief.

Dikke aai voor Joep van ons,
Dennis de Heer
Dierenhotel Marijke
Was deze review nuttig? -8

1.0
Klantvriendelijkheid:1.0

Review geplaatst door

T W
Het eerste telefonisch contact met eigenaar was zeer stug en onvriendelijk. Iedere vraag die we hadden leek teveel en er werd ons te verstaan gegeven dat we de website maar moesten lezen want daar staat alles op.
Omdat een kennis goede ervaringen met dit pension had en ze aangaf dat we door het onvriendelijke gedrag van de eigenaar heen moesten prikken (want daar had zij ook moeite mee gehad vertelde ze), hebben we toch gereserveerd.
Ons hondje heeft tot nu toe altijd bij familie verbleven tijdens onze vakanties dus we schreven enige weken voordat we het hondje zouden brengen of we langs zouden kunnen komen om de accommodatie te bekijken. Daar kregen we een mail op met een nogal belerende toon. We hadden duidelijk de toegestuurde documenten niet gelezen en dat moesten eerst maar eens doen voordat we weer contact zochten, zo luidde de boodschap. Kwam nogal 'opvoedend' over. We vroegen ons af of ons hondje ook zo zou worden behandeld tijdens het verblijf en we hebben geannuleerd. We willen het beste voor onze hond en dat lijkt dit pension ons niet te kunnen gaan geven. Jammer.
Reactie van Dierenhotel Marijke:
Goedendag Thérèse Witjes,

Als reactie op uw review, omdat het telefoongesprek lang geleden is kunnen we daar niet echt een reactie op geven maar vinden het vervelend dat dit uw ervaring was waarvoor excuses want dat is niet de bedoeling.

De mail was inderdaad kort van stuk maar het is ook zo dat we achteraf gezien nooit het goede antwoord hadden kunnen geven, uw vraag was of u kon komen bezichtigen zonder daarbij een dag of tijdstip aan te geven, op deze vraag hadden we u sowieso naar de website verwezen, we werken namelijk niet op afspraak maar iedereen kan zelf een dag kiezen die het beste uitkomt en dan zonder afspraak gewoon langs komen. Achteraf bleek dat u vraag eigenlijk was of de informatie op de site wel correct is en dat had ook een ander antwoord gegeven.

Wat ik nog wel wil corrigeren is dat niet u maar wij de reservering hebben geannuleerd, de reden zal ik hier verder niet over uitweiden maar kan wel vermelden dat dit de 1e keer in meer dan 25 jaar is dat we vanuit ons een reservering hebben geannuleerd.

Met vriendelijke groet,
Dennis dierenhotel Marijke
Was deze review nuttig? -1

10.0
Algemene Indruk:10.0
Klantvriendelijkheid:10.0
Diervriendelijkheid:10.0
Indruk binnenverblijf:10.0
Indruk buitenverblijf:10.0
Hygiëne‎:10.0
Ligging:10.0
Prijs/Kwaliteit:10.0

Review geplaatst door

, Periode: April 2018
Charlotte de Rijk
Eind april was het zo ver. Onze pup Djoeke voor het eerst een weekend uit logeren.. Terwijl wij met de tranen in onze ogen Djoeke overhandigde aan de verzorgster, liep Djoeke kwispelend met haar mee het verblijf in. Totaal geen oog meer voor ons ;)

Zaterdagochtend werden wij in alle vroegte gebeld door het hotel om toestemming te vragen voor een bezoek aan de dierenarts. Djoeke voelde zich niet lekker had koorts. Uiteraard gaven wij toestemming en zijn vanaf dat moment op de hoogte gehouden over haar gezondheid. Vanaf het moment dat zij belde ging Djoeke hard achteruit. Uiteindelijk heeft zij een kleine week op de intensive care gelegen met een longontsteking wat haar bijna fataal is geworden.
De longontsteking kwam door een verslikking dus was sowieso gebeurd, of zij nou thuis was of in het hotel. Door de oplettendheid van de verzorgers, is Djoeke snel naar de dierenart gebracht waardoor zij nu weer helemaal gezond is.

Mocht je twijfelen of je je hond of kat bij Hotel Marijke kan achterlaten, hoop ik dat dit verhaal je zal overtuigen. De verzorgers letten echt goed op de dieren en zijn alert op veranderingen in het gedrag. Ik ben na dit weekend een aantal keer gebeld door Dennis van het hotel, puur om even te vragen hoe het met Djoeke ging omdat ze toch een beetje waren geschrokken. Ook dit laat zien hoe begaan ze zijn met de dieren.

Ik ben later met Djoeke langs gegaan om een taartje te brengen als dank. Djoeke kwam weer kwispelend het hotel binnen en heeft heerlijk geknuffeld met de meiden van de receptie. Alsof er niks was gebeurd... Bij een volgend weekendje weg breng ik haar weer met alle vertrouwen naar Dierenhotel Marijke.
Was deze review nuttig? +4

8.7
Algemene Indruk:9.0
Klantvriendelijkheid:8.9
Diervriendelijkheid:9.0
Indruk binnenverblijf:8.5
Indruk buitenverblijf:8.5
Hygiëne‎:8.5
Ligging:9.0
Prijs/Kwaliteit:7.8

Review geplaatst door

, Periode: Mei 2018
Nanny van Dam
Onze bouvier Floyd hebben we voor de eerste keer een weekje naar dierenhotel Marijke gebracht.
Wij vonden het waarschijnlijk nog spannender dan Floyd! Hij was in een roedel geplaatst met 3 honden, 2 labradors en een herder.
Hij heeft het reuze naar zijn zin gehad, want toen we hem weer opgehaald hadden heeft ie bijna 24 uur geslapen. Zeer vriendelijke medewerkers.
Bij onze volgende vakantie gaat Floyd ook weer heerlijk op vakantie in Dierenhotel Marijke!
Reactie van Dierenhotel Marijke:
Hallo Nanny,
Floyd vond het ook wel even spannend in het begin maar heeft daarna zijn draai inderdaad goed gevonden met zijn roedelgenootjes.
Bedankt voor dit leuke bericht en graag tot een volgende keer!
M.v.g. Team dierenhotel Marijke
Was deze review nuttig? +2
Plaats een review
Om spam en laster tegen te gaan is het alleen mogelijk om een review te plaatsen als je bent ingelogd.

Klik hier om in te loggen »

Zijn de gegevens van dit pension niet correct? Of heb je aanvullingen?

Andere pensions in de buurt van Kamerik