Dierenpension Het Polderland, Leidschendam

9 bezoekers hebben een review geplaatst en 14 personen hebben een stem uitgebracht voor Dierenpension Het Polderland.

Dierenpension Het Polderland

Oosteinde 4
2266 HK Leidschendam
Zuid-Holland, Nederland

Telefoon: +31 (0)71-5802979
KvK: 27184610


Javascript moet aanstaan om dit e-mailadres te kunnen lezen

Soorten dieren: Honden, Katten
Service: Trimsalon, Dagopvang
Diversen: Lid van Dibevo, Stichting Dierbaar

Openingstijden:


Maandag t/m vrijdag:
11.00 - 17.00

Zaterdag:
10.00 - 12.00


Zondag en feestdagen gesloten voor het halen en brengen.

Reviews:

Totaal aantal reviews:
9
Gemiddelde score:
5.8
Algemene Indruk:
5.3
Klantvriendelijkheid:
5.9
Diervriendelijkheid:
6.3
Indruk binnenverblijf:
4.4
Indruk buitenverblijf:
5.4
Hygiëne‎:
7.2
Ligging:
7.8
Prijs/Kwaliteit:
6.2
Plaats een review

3.9
Algemene Indruk:2.4
Diervriendelijkheid:2.8
Indruk binnenverblijf:1.9
Indruk buitenverblijf:1.9
Hygiëne‎:3.1
Ligging:10.0
Prijs/Kwaliteit:5.1

Review geplaatst door

, Periode: November 2019
Rob d'Ancona
Bij het afleveren van de hond niemand te zien, dus wachten in de ontvangstruimte en na een tijdje maar even kloppen op alle deuren, tenslotte bij het hondenverblijf aangekomen en even naar binnen gegluurd. Na 10 minuten kwam de dame voor de incheck, hond ging zijn hok in, ik mocht niet mee. Bij het ophalen weer niemand, dus nieuwsgierig naar mijn hond ben ik gaan kijken. De meeste honden waren samen, hij helemaal achteraan én alleen. Hij keek nogal zielig dus heb ik hem eruit gehaald. Teruggekomen in de ontvangstruimte kwam zojuist een man binnen, die opmerkte dat ik dus maar zelf de hond uit zijn hok had gehaald. Dat was niet de bedoeling. "Zelf shoppen doen we in de supermarkt, niet hier". Zo, als volwassen man van 53 even op mijn plaats gezet door de grote baas van een jaar of 35?
Ging het goed? Ja het ging goed...., dat was het. Zijn halsband was stuk (kwam ik zelf achter), bij thuiskomst liep de hond mank en was afgevallen (in 3 dagen?). Afrekenen kon alleen contant, ik vond dat nogal ouderwets, maar daar had hij niks mee. Staat dat ergens op de website? Dus naar het naastgelegen dorp voor cash geld. Van vrijdag 12.00 tot maandag 12.00 zijn in mijn beleven 3 dagen, ik betaal voor 4. Dit was wel de laatste keer dat ik hier geweest ben. Dat je in Stompwijk tussen de boeren woont wil nog niet zeggen dat je je als een boer moet gedragen.
Was deze review nuttig? +1

1.8
Algemene Indruk:1.0
Klantvriendelijkheid:1.0
Diervriendelijkheid:3.9
Indruk binnenverblijf:1.1
Indruk buitenverblijf:1.1
Hygiëne‎:3.1
Ligging:2.0
Prijs/Kwaliteit:1.0

Review geplaatst door

, Periode: Augustus 2019
Paul R
Nu twee keer onze hond gebracht naar Het Polderland en opnieuw teleurgesteld in de klantvriendelijkheid. De hond leek verder prima - wel flink afgeslankt! - maar wij zijn zeker niet tevreden.

De leiding is zeer inflexibel en onbeschaamd bezig met zoveel mogelijk geld te verdienen. Door zeer ongunstige tijden te kiezen kan je niet anders dan meer dagen boeken dan gewenst en dus volledig bijbetalen. Een weekendje van 2 dagen wordt daarmee 4 volle dagen betalen. Dat heb ik nergens anders meegemaakt.

Tot overmaat van ramp hadden wij voor de zekerheid t.b.v. onze vakantie een paar extra dagen gereserveerd en direct vroeg op de dag van afhalen (expres eerder gebeld) aangegeven die extra dagen alsnog niet nodig te hebben. We hebben de hond keurig in die ene uur tijdslot die je gegund wordt opgehaald (iets daarvan afwijken, ho maar!) en alsnog een factuur gekregen voor de ongebruikte dagen. Dat vind ik eerlijk gezegd gortig en het voelt 'oplichterig' aan.

Als je op de website zoekt naar de voorwaarden dan kan je die nergens vinden. Wel moet je daar 's ochtends 'snel' bij het brengen van de hond een papiertje voor tekenen maar je krijgt ze niet mee. Is dat niet bij wet verboden om naar voorwaarden te verwijzen die je zelf als klant niet meekrijgt of redelijkerwijs kan opvragen? En vervolgens beroepen ze zich daar wel op. Bij mij voelt dit niet goed aan, je voelt je genomen.

Andere aandachtspunten: je mag zelf niet het verblijf zien, je moet maar aannemen dat het goed is. En ze garanderen dat er buiten altijd iemand bij de hond is maar wij konden door het hekje al zien dat dat niet het geval is.

Al en al dus een onaangename ervaring en we wensen dit geen hond of eigenaar toe. Genoeg andere alternatieven zou ik zeggen, ik zou daar eerst kijken.
Was deze review nuttig? +2

7.8
Algemene Indruk:7.7
Klantvriendelijkheid:7.4
Diervriendelijkheid:9.7
Indruk binnenverblijf:5.5
Indruk buitenverblijf:5.3
Hygiëne‎:9.6
Ligging:9.5
Prijs/Kwaliteit:7.5

Review geplaatst door

, Periode: December 2017
ingrid-marie cavelaarws
Met veel plezier breng ik mijn hond al jaren naar Polderland. Het is een keurig en schoon verblijf, de honden hebben een ruime buitenspeelplaats en de verzorging is goed. Mijn hond gaat er altijd graag naar toe en even vrolijk en goed verzorgt haal ik hem weer op. Minpuntje is de ophaaltijden waardoor je na een vakantie pas op maandagochtend je hond kan ophalen. Zaterdag einde middag openstelling voor ophalen zou erg prettig zijn.
Was deze review nuttig? +2

8.5
Algemene Indruk:8.5
Klantvriendelijkheid:8.7
Diervriendelijkheid:8.5
Hygiëne‎:8.3

Review geplaatst door

, Periode: September 2017
Desiree Zoutenbier
Inmiddels heeft onze hond al een paar keer hier gelogeerd. De eerste keer had ik moeite met het idee de hond achter te laten in een pension. Onze hond Jochem had er minder moeite mee dan ik had.

Bij het ophalen zag ik een vrolijke, kwispelende hond. Heb ik me daar druk om gemaakt? Als ik nu het terrein op rijd, trek Jochem mij al kwispelend naar de voordeur. Duidelijker kan hij niet aangeven dat hij het er heel erg fijn vindt. Geeft ons ook een goed gevoel.
Was deze review nuttig? +2

1.1
Algemene Indruk:1.1
Klantvriendelijkheid:1.1
Diervriendelijkheid:1.1

Review geplaatst door

Wendy Esparza
Gebeld met de vraag of mijn pup van vijf maanden terecht kon. Dit was geen probleem maar ik moest de volgende dag terug bellen om te zien of er tijdens de gewenste periode plaats was. Dit bleek zo te zijn. Echter toen ik het ras moest opgeven, American Akita, werd mij bruusk medegedeeld dat dit ras niet welkom was. Waarom niet? Omdat ze niet los met andere honden kunnen omgaan. Tja dit kan voorkomen, maar zeker niet bij alle akitas. En we hebben het hier over een pup, die overigens alles behalve dominant is en alles en iedereen leuk vindt. Nu heeft natuurlijk elk pension het recht dieren te weigeren, maar een pension wat pretendeert bovengemiddeld verstand van honden te hebben zou beter moeten weten. Ik betwijfel dan ook zeer of ze daadwerkelijk verstand van zaken hebben. Wellicht ook handig de rassen die niet welkom zijn te benoemen op de website.
Was deze review nuttig? -3

9.9
Algemene Indruk:9.7
Klantvriendelijkheid:9.8
Diervriendelijkheid:10.0
Indruk binnenverblijf:10.0
Indruk buitenverblijf:10.0
Hygiëne‎:10.0
Ligging:10.0
Prijs/Kwaliteit:9.5

Review geplaatst door

, Periode: Maart 2015
manuela008
Mijn 2 labradors voor het eerst in "het Polderland" gebracht,
en wat hebben ze het er goed gehad! Ze hebben echt vakantie gehad bij Nicolaas en Alexandra! En wilde eigenlijk weer met Nicolaas mee naar de andere honden! Dat heeft mij een heel goed gevoel gegeven! De volgende vakantie staat al weer geboekt bij Het Polderland!
Was deze review nuttig? +4
Plaats een review
Om spam en laster tegen te gaan is het alleen mogelijk om een review te plaatsen als je bent ingelogd.

Klik hier om in te loggen »

Zijn de gegevens van dit pension niet correct? Of heb je aanvullingen?

Ben jij de eigenaar van dit pension?

Andere pensions in de buurt van Leidschendam